Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"

henry650

Użytkownicy
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

henry650 last won the day on January 23 2016

henry650 had the most liked content!

About henry650

  • Rank
    Prawie domownik
  • Birthday 08/02/1968

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Henryk
  • Lokalizacja
    Czaszyn /Londyn
  • Typ ula
    435x240,360x220,wielkopolskie

Recent Profile Visitors

216 profile views
  1. Matki jakie posiadam w pasiekach to wiekszosc które wychodowałem po matkach reproduktorkach iub kupione po reproduktorkach dalej niz f1 mam tylko kilka
  2. Dla tego w kazdej pasiece mam rózne pszczoły a nie tylko jedna rase czy linie
  3. Widze ze zazdrosc co nie których bierze wiec w czym problem kupic sciemniac i trzepac kase a nie marudzic
  4. Skoro matki sa naturalnie unasienniane to mało prawdopodobne zeby miały jednakowe potomstwo mimo ze sa siostry kiedys w UK kupilem włoszke unasienniana naturalnie i do jesieni dawała sliczne pomarancze łagodne a na wiosne juz ciemne i ostrzejsze ,matki hoduej tez sam i kupowałem w UK reproduktorki teraz juz nie sprowadzam bo wiecej mieszkam w PL ,mam jeszcze kortowke,repr,i Prime henry
  5. U mnie sie sprawdza jak na razie mam jeszcze Primorski tez ok,miałem krainke ale nie za bardzo byly ,Miałem tez jeszcze kilka innych ale byłem w Uk i wtedy pszczólkami zajmował sie moj tesc i nie za bardzo o innych moge cos powiedziec
  6. Jeszcze dodam ze sa to matki od Leszka z wieczornego unasienniania
  7. Mam taki dyfuzor dwa sezony i tylko raz odpaliłem chyba z lenistwa
  8. Pszczołe elgon mam trzeci sezon wychodowałem troche matek czesc na sprzedarz czesc u mnie jest co do warrozy to w zeszłym roku własnie elgon miał najwiecej na koniec sezonu bo 20 szt pozostałe do 15 ,W tym roku kupiłen nastepna Elgon 13 jak z nia bedzie to zobaczymy niby ma byc lepsza od poprzedniej w tym zezonie warrozy troche wiecej było tak do 100 szt u Elgona max 40 szt .Pszczoła łagodna co do miodnosci to w tym sezonie bez rewelacji bo u mnie miodu niebyło .Rozwój dynamiczny dobrze zimuje rodziny spore ida do zimy henry
  9. Ale tymasz blizej do Czesch a ja na słowacje wiec moze u mnie beda mieli co innego
  10. Jezeli sa w zwartym kłebie to wogule nie ma sesu dymic
  11. Mysle ze nie tylko gabon dasz rade jak sam nie sciagne to sie odezwe ,w zasadzie do granicy słowackiej ma jakies 25 km
  12. Nie tylko Gabon jest jeszcze ta-fluwalinat (środek M-1 AER). a w dziale o srodkach na warrozr mamy sporo napisane tylko ze duza ilosc tych srodków to w zasadzie to samo bo TT to samo co Varido czy Bipin ,nasz apiwarol to samo czyte smieszne paski biowar ,mozna stosowac jeszcze tymol wszystko na przemian oczywiscie po zbiorach miodu
  13. To trzeba sie udac na Słowacje luc do Czech ewentualnie kwasy ,ramka pracy mała komórka itd wszystko po trochu
  14. Do przedszkola sprzedawałem miód na umowe sprzedarzy i do 1 tysiaka nie musisz nigdzie zgłaszac
  15. Podobnie tutaj http://edziennik.rzeszow.uw.gov.pl/GetActPdf.ashx?year=2016&book=0&position=2842
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.