Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Michał

Miśkowa Pasieka

Recommended Posts

Cześć Kolegom i Koleżankom pszczelarskim forumowiczom. Z kilkoma z Was znam się pewnie osobiście, z kilkoma z innych forów internetowych a kolejnych chętnie poznam.

Widzę, że jest tutaj liczne grono pszczelarzy gospodarujących na ulach wielkopolskich obniżonych do ramki wysokości 18cm. Bazuję na jednościennych ulach tej wielkości i chętnie wymienię doświadczenia. Ponadto pichcicie miody pitne, co czynię i ja zatem liczę na owocne dyskusje.

Pszczołami zajmuję się od 2010 roku z większymi i mniejszymi sukcesami. Mam nadzieję, że kolejne przeżywać będę mógł w Waszym gronie.

Witaj Michał.

Miło Cię widzieć w naszym gronie. Mam nadzieję, że zagościsz na dłużej! Powodzenia!

Witaj Michał - ktoś zawsze pomoże lub będzie sie starał pomóc. Krzyżakiem sie nie przejmuj on tak zawsze do każdego :P :P :P

Witaj Michał :)

Rzeczywiście jest nas tu kilku co gospodaruje na 18 -tce . I miło nam będzie podyskutować na temat takiej gospodarki i w ogóle na każdy temat z zakresu pszczelarstwa.

Pozdrawiam

Tadek

Witaj Michale.
Ja oprócz ramki wlkp. mam jeszcze w pasiece ramkę obniżoną do 19cm.
I z roku na rok mój kręgosłup coraz bardziej się ku nim skłania .

Witam! Ja mam wielkopolskie z których rezygnuję na rzecz Dadanta 1/2. Nie tylko ze względu na kręgosłup. Jeszcze raz witam!

Witam! Ja mam wielkopolskie z których rezygnuję na rzecz Dadanta 1/2. Nie tylko ze względu na kręgosłup. Jeszcze raz witam!

Pozwolisz, że będę Ciebie szczególnie obserwował, a czasami pytał, bo też będę się zmagał z Dadantami 1/2, od przyszłej wiosny.

Z tą tylko różnicą, że nie jestem przekonany do innych materiałów niż drewno.

Pozdrawiam