Gemini 12 Posted March 5, 2019 Mam na imię Piotrek.Pszczołami zajmuję się zawodowo od 30 lat. Po obecności na forum spodziewam się wymiany informacji na tematy pszczelarskie. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadek11 1,052 Posted March 5, 2019 Witaj na forum . Dobrze że i doświadczonych pszczelarzy przybywa Zawsze jest o czym podyskutować i wymieniać się swoimi doświadczeniami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xpand 323 Posted March 5, 2019 Gemini fajnie, że jesteś Quote Share this post Link to post Share on other sites
vincent vega 67 Posted March 5, 2019 Witaj Gemini i wymieniaj się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PiotrekF 265 Posted March 5, 2019 /.../.Pszczołami zajmuję się zawodowo od 30 lat. Po obecności na forum spodziewam się wymiany informacji na tematy pszczelarskie. Szacunek za staż .... ... i czymże ja mógłbym się wymienić w zamian za informację .... już wiem , wiem PF Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosut 98 Posted March 5, 2019 W porównaniu ze stażem pszczelarskim - prezentujesz dość nowoczesny Nick jak i typ ula. Pozdrawiam i gratuluję. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robi_Robson 917 Posted March 6, 2019 Witaj Piotrze.Z moich obserwacji ... zauważyłem , że wszystkie Piotrki , to dobrzy pszczelarze .I nie żebym słodził ...Znam kilkunastu i wszyscy są w tym dobrzy Chętnie skorzystamy z Twojej wiedzy i doświadczeń i chętnie wymienimy się swoimi spostrzeżeniami i uwagami Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek33 263 Posted March 6, 2019 Witaj Piotrze. Miło, że dołączyłeś do nas. Masz lata świetlne praktyki więc Twoje bogate doświadczenie jest tu mile widziane. Powodzenia w nowym sezonie. Quote Share this post Link to post Share on other sites