Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Sign in to follow this  
Tadek11

Witam z Mazowsza

Recommended Posts

Witam z Mazowsza

Pszczelarstwem zajmuję się od ponad 30 lat. Gospodarowałem na początku na ulach warszwskich później na ulach Ostrowskiej a obecnie wymieniam całą pasiekę na ule wielkopolskie z ramką 18 cm z dennicą siatkową.

r%2525C3%2525B3jka%252520w%252520pasiece

Aktualnie mam 24 takie ule oraz kilka starych warszawiaków i uli Ostrowskiej.

Ale pasieka sie ciagle powiększa  do takiej ilości z jakiej będę mógł ją utrzymywać bez korzystania z pośredników do sprzedaży produktów pszczelich - z wiadomych względów.

Pozdrawiam

Tadek

Jak to się stalo , że Tadka spod Wilkowyjów ( Jeruzala) nikt nie wita ?
Aaaaa !
Już wiem .
Wszyscy Cię widzą , czytają codziennie i nawet nie zauważyli , że jesteśmy już u nas , a nie TAM ;)
Więc witaj u siebie ,  znaczy u nas :D

Jak to się stalo , że Tadka ... nikt nie wita ?

Aaaaa !

Już wiem .

;)

Ja też wiem ..... 

.... bo Tadek to teraz ma tak , że to On ... Jemu 'wypada' witać nowicjuszy/początkujących czy jak tam PiotrK 'ujął' : "odmłodzonych"...

;)

PF

To pewnie zbieg okoliczności , że jako jeden z pierwszych się tu przedstawiłem , jak jeszcze na forum było pięciu - sześciu użytkowników , a do starych postów rzadko się zagląda , ale jak ktoś chce to znajdzie.

Dziękuję za powitanie i rzeczywiście czuję się zupełnie jak u siebie.

uklon2.gif

..... czuję się zupełnie jak u siebie.

uklon2.gif

.... tak mi się .....