Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Sign in to follow this  
Bożena

Witam z Warmii

Recommended Posts

Myślę, że większość z Was mnie zna, dla ,,nowych " napiszę coś o sobie. Pszczołami zajmuję się od 2012 roku, po śmierci teścia przejęłam 15 rodzin pszczelich, teraz  mam ich 30.Ule to stare dadanty drewniane i nowe styropianowe. W styropianach lżejsza praca i komfort, że wszystkie elementy do siebie pasują.Jest to pasieka stacjonarna, ule stoją na podwórzu, za rzeką , która raz wylewa a raz przestaje płynąć.Wszystko mam pod kontrolą, mogę robić przeglądy w ulu, a zaraz zamieszać zupę w garnku.Ciepło wspominam Malona,  Jego rady. Zawsze służył pomocą bez zbędnych emocji, spokojnie, dokładnie.Blisko mam do Roberta , poznałam jego rodzinę i jak trzeba mogę liczyć na pomoc i wsparcie. :) Jeszcze się tu gubię, ale myślę, że z czasem rozszyfruję to forum. Pozdrawiam wszystkich :)

Witaj Bożeno uklon2.gif  w jedności siła i cieszą się że do nas dołączyłaś , zresztą byłem prawie pewny że to zrobisz skoro Adminem został Robert.

Pozdrawiam

Tadek