Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"

Recommended Posts

Witajcie.

W temacie pszczelarstwa jestem dopiero początkujący, a nawet może i mniej niż początkujący, bo nie posiadam jeszcze swojej pasieki. Nie mam nawet jeszcze miejsca gdzie mógłbym postawić swoje ule, tak by nie przeszkadzały sąsiadom.

Dlatego postanowiłem na chwilę obecną zdobywać wiedzę. Teorię poznaję z książek, a na Forum liczę że zdobędę choć trochę wiedzy praktycznej potrzebnej do założenia swojej małej pasieki. Bo teoria teorią, ale rady od doświadczonych praktyków są nieocenioną pomocą i z pewnością pozwolą uniknąć błędów.

Mam tylko nadzieję, że będziecie mieli dużo cierpliwości dla moich pytań. Bo już mam kilka, które chcę zadać i będą pewnie dotyczyć uli.

Witaj kolego.

Pytaj śmiało przecież po to są fora. My tez kiedyś zaczynaliśmy

Powodzenia

Witaj chlebisol2.gif

Korzystaj jak najwięcej z literatury bo jakieś minimum wiedzy trzeba mieć , a dalej to pomożemy w miarę swojego wolnego czasu.

Pozdrawiam

Tadek

Dziękuję za miłe przyjęcie.

Przy okazji dziękuje osobie która poleciła mi to forum :)

P.S.

A właśnie odnośnie literatury to zaopatrzyłem się w książki: 

Jerzy Wilde, Elżbieta Gogolewska "Polubić pszczoły - poradnik początkującego pszczelarza"
Sławomir Trzybiński "Współczesna gospodarka pasieczna"

Czy możecie mi jeszcze coś polecić?

Witaj , zadawaj pytania,  odpowiadaj na zadawane pytania przez innych, chwal sie co u ciebie na pasiece slychac.

Jesli chodzi o literature to oczywiscie w bibliteczce pszczelarza nie moze zabraknac  pozycji p. Wandy Ostrowskiej " Gospodarka Pasieczna".

Pozdrawiam

Dziękuję za miłe przyjęcie.

Przy okazji dziękuje osobie która poleciła mi to forum :)

P.S.