Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Sign in to follow this  
Mayk

Witam z lubelskiego

Recommended Posts

Jestem pszczelarzem amatorem dopiero szósty sezon.Obecnie jestem na emeryturze,posiadam "Pasiekę na Łące" liczącą 27 rodzin pszczelich.Gospodaruję na ramce Dadanta,ule leżakowe  drewniane ale większośc to ule korpusowe poliuretanowe.

Lubię eksperymentowac.Myślę,że od kolegów z Forum wiele się nauczę, a ze swojej strony też służę pomocą.Pszczoły to moja pasja,są kochane!

Witaj na forum i zabieraj głos w dyskusjach ewentualnie pytaj jak czegoś nie jesteś pewny.

Jesteśmy tu na forum by sobie pomagać i wymieniać się doświadczeniami a nie pouczać czy oceniać i krytykować.

Pozdrawiam

Tadek

Myślę ,że pszczółki to pasja każdego z nas , kiedyś jadąc ciągnikiem zauważyłem pszczółkę na kwiatku przed kołem wyobraźcie sobie ,że się zatrzymałem a potem sobie myślę , że trochę ze mną nie tak. Pozdrawiam

Paweł nie wiem jak ty, ale ja wolę kobiety :-P

Coś mi się widzi, że kolega Marian woli jednak być płcią brzydką, chyba, że mi się coś pokićkało :-)

Serdecznie witam nowego Kolegę na forum!

Mazi chodzi o wypowiedź Kol. Mariana cyt."Witam Kolegów " mamy tez tu Koleżanki na forum

Witam Marianie wśród pasjonatów - ławka Ci u nas długa, siądź wygodnie - dobrej, swobodnej i rzeczowej wymiany poglądów życzę.

Jestem pszczelarzem amatorem dopiero szósty sezon.Obecnie jestem na emeryturze,posiadam "Pasiekę na Łące" liczącą 27 rodzin pszczelich.Gospodaruję na ramce Dadanta,ule leżakowe  drewniane ale większośc to ule korpusowe poliuretanowe.

Lubię eksperymentowac.Myślę,że od kolegów z Forum wiele się nauczę, a ze swojej strony też służę pomocą.Pszczoły to moja pasja,są kochane!

szkoda ze daleko od Lublina :) - znasz kogos blizej ??