flamenco108 0 Posted November 29, 2016 Witam. Jestem początkującym pszczelarzem. Działamy na spółkę z bratem i mamy wielkie plany. Uczymy się szybko i szukamy nowych/starych rozwiązań. Naszą ambicją jest prowadzić pasiekę we współpracy z pszczołami. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Słowian 219 Posted November 29, 2016 Witaj Krzysztof, trzymam kciuki za Wasze plany oby sie udało Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadek11 1,005 Posted November 29, 2016 Witajcie wspólnie z bratem . A jak brat ma na imię ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlodek2055 13 Posted November 29, 2016 powodzenia.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paweł 157 Posted November 29, 2016 Witamy na forum! Powodzenia w prowadzeniu pasieki! Quote Share this post Link to post Share on other sites
daro 936 Posted November 29, 2016 Naszą ambicją jest prowadzić pasiekę we współpracy z pszczołami. I tak trzymać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sok_mir 55 Posted November 29, 2016 Witam i ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
radek40 46 Posted November 29, 2016 No siemka i pozdrowionka , jakby co to służymy pomocą. Quote Share this post Link to post Share on other sites
piotrpodhale 1,187 Posted November 29, 2016 Witaj na forum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek33 256 Posted November 29, 2016 Witamy Was na ławeczce - dużo na niej miejsca a i towarzystwo doborowe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robi_Robson 855 Posted November 29, 2016 Witaj Krzysztofie .Czuj się tutaj jak u siebie Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ewunia 38 Posted November 30, 2016 Ja również witam:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ślężańskie Miody 101 Posted November 30, 2016 Bzzz Bzzz Bzzzzzzz ..... znaczy się witamy Quote Share this post Link to post Share on other sites