Robi_Robson Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Tylko że te drugie korpusy , które przyszły po reklamacji były chyba z tego samego sektora co pierwsze ? Miałem w rękach , widziałem .To nie wyglądało na 1 gatunek .
daro Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ja o hali nie wspomnę. Ale niech decyduje ten co płacił.
Gość PawelKS3 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Umie , umie. Ale jakby coś to niech pamięta, że ma kolegów
Słowian Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Z tym to dam sobie radę Panowie jak by to odemnie tylko zależało to już byłoby 3 marzy mi się Marysia no ale cóż sam nie zrobię A co do produkcji uli to chyba jeszcze was zaskocze, jak się uda pokaże w styczniu
sok_mir Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Standardowe tłumaczenie wszystkich.Ostatnio power bank otrzymałem bez kabla bo nowy pracownik nie zapakował.PK Bo to byl Piotrze ten sam pracownik
Emik3 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Ja proszę, aby informacyjnie po ewentualnym oczyszczeniu temat pozostał, tak dla "potomnych", żeby każdy mógł swoje wnioski wyciągnąć. Nie wiem jak kiedyś było z jakością uli na Bzyki.com, ale wiem jak jest teraz. Jak pisałem, sprawa została załatwiona, korpusy zostały wymienione, co prawda tak jak Robi sam napisał, nie na najwyższej jakości ale chociaż na zdolne do użytku i tak jedna dennica ma pęknięcie od wkrętu czego nie zauważyłem wcześniej, tylko Robi zwrócił uwagę jak przywiozłem jedną, żeby robić na wzór... Ogólnie w skrócie to jak pisałem, zamówiłem, wymienili towar niepełnowartościowy na lepszy. Więcej jak nie będę musiał to nie będę tam zamawiał. A na pewno nie ule. Co do wątpliwości na temat "złego sektora" z którego pakowane były ule to polecam ten film, który niedawno ktoś wstawił na youtube https://www.youtube.com/watch?v=xR8UXPnXH4M
Rekomendowane odpowiedzi