sebxyz Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Witam. Planuję w tym roku zacząć powiększać pasiekę, mam pszczołę Krainkę, która bardzo mi odpowiada choć nie mam doświadczenia z innymi rasami. Interesuje mnie Krainka linia NieSka, odpowiada mi jej charakterystyka. Znalazłem, wydaje mi się, najbliżej miejsca zamieszkania pasiekę hodowlaną w Olecku i moje pytanie czy macie Koleżanki i Koledzy jakieś doświadczenie z ich matkami i czy warto u nich kupować matki. Pozdrawiam Sebxyz Cytuj
lalux5 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 To, że najbliżej to nie ma znaczenia w dzisiejszym czasie, no chyba , że chcesz odebrać osobiscie . Z Olecka nie miałem nigdy nic nie pomogę. Nieska dobra linia , godna polecenia krainka , miałem parę razy reproduktorki od Loca .Polecam . Cytuj
Bohtyn Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 To, że blisko to dobrze, bo pszczoły zaaklimatyzowane w danym terenie. Cytuj
sebxyz Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 Witam. Ok, dziękuję za zainteresowanie tematem. Sebxyz Cytuj