Skocz do zawartości
Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"

Pasieka hodowlana KRiR w Olecku - opinia


sebxyz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planuję w tym roku zacząć powiększać pasiekę, mam pszczołę Krainkę, która bardzo mi odpowiada choć nie mam doświadczenia z innymi rasami. Interesuje mnie Krainka linia NieSka, odpowiada mi jej charakterystyka. Znalazłem, wydaje mi się, najbliżej miejsca zamieszkania pasiekę hodowlaną w Olecku i moje pytanie czy macie Koleżanki i Koledzy jakieś doświadczenie z ich matkami i czy warto u nich kupować matki.

Pozdrawiam

Sebxyz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że najbliżej to nie ma znaczenia w dzisiejszym czasie, no chyba , że chcesz odebrać osobiscie .

Z Olecka nie miałem nigdy nic nie pomogę.

Nieska dobra linia , godna polecenia krainka , miałem parę  razy reproduktorki od Loca .Polecam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Planuję w tym roku zacząć powiększać pasiekę, mam pszczołę Krainkę, która bardzo mi odpowiada choć nie mam doświadczenia z innymi rasami. Interesuje mnie Krainka linia NieSka, odpowiada mi jej charakterystyka. Znalazłem, wydaje mi się, najbliżej miejsca zamieszkania pasiekę hodowlaną w Olecku i moje pytanie czy macie Koleżanki i Koledzy jakieś doświadczenie z ich matkami i czy warto u nich kupować matki.

Pozdrawiam

Sebxyz

Nieski się doskonale sprawdzają na Warmii i Mazurach .

U mnie były obok Primy (te ostatnio jakby się popsuły) najlepsze .

Dlatego nabyłem reproduktorkę od Loca (ma wyłączność na reprodukcyjne )

i o ile ta szczęśliwie  przezimuje , to mam zamiar w tym sezonie kilkadziesiąt matek od niej pociągnąć .

 

A z Olecka też mam w pasiece matki (3szt.).

Tylko nie od KRiR , ale od Wioletty Naruszewicz .

Linia Wanda .

Też taka sobie nie najgorsza krainka .

 

I jeszcze jedno ...

Jak chcesz kupić matki Nieski , to nie musisz jechać do Olecka ! ! !