Krzychu Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Witam, Szukam producenta bądź sprzedawcę, który w swojej ofercie ma kartony do wysyłki pocztowej słoików. Chodzi mi o podobny system, który jest na poniższym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=RAW5syIAMhI Podobno twórcy filmu nie mają dostępnych tych kartonów obecnie Cytuj
daro Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W M jak miłość zniszczyli resztę , Hanka się o nie zabiła . Cytuj
Robi_Robson Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Choćbyś nie wiem jak zabezpieczał, to kurierzy i tak będą regularnie tłuc słoiki Szczególnie inpost Cytuj
Krzychu Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Choćbyś nie wiem jak zabezpieczał, to kurierzy i tak będą regularnie tłuc słoiki Szczególnie inpost Czyli nie pomogą nawet kilometry folii bąbelkowej na słoikach? Cytuj
marcino91 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Raz znajomemu chciałem zrobić niespodziankę i wysłałem mu słoik pocztą. Oczywiście był owinięty wspomnianą przez Ciebie folią i to solidnie, wsadzony do kartonu, puste przestrzenie upchnięte skrawkami gąbki. Generalnie zabezpieczone lepiej jak czarne skrzynki w samolocie. I co się okazało? Że przesyłka LEŻY zmiażdzona (dosłownie) na posesji cała obklejona miodem... Znajomy cały czas był w domu, nawet nie zadzwonili dzwonkiem... Oczywiście reklamowałem przesylkę, załączylem zdjęcia, domagałem się zwrotu itp. Dostałem odmowę z uzasadnieniem, że widocznie przesyłka nie była odpowiednio zabezpieczona. Nie miała też co mój błaď magicznej naklejki FRAGILE ale tylko dlatego, ze w zasadzia wyobraźnia moja nie pojęła tego co trzeba byłoby zrobić żeby w taki sposób zabezpieczoną przesyłkę rozje... Także teraz przy jakiejś wysyłce zabezpieczę normalnie, folią, naklejka ostrożnie (za co się oczywiscie płaci dodatkowo, tak jakby każdą inną paczką można było rzucać i kopać a tę akurat nie) i zadeklaruje wartość i zawartośc, wtedy już powinni uznać reklamacje jak coś rozpieprzą... Cytuj
Robi_Robson Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Czyli nie pomogą nawet kilometry folii bąbelkowej na słoikach? Nie pomogą ! Także teraz przy jakiejś wysyłce zabezpieczę normalnie, folią, naklejka ostrożnie (za co się oczywiscie płaci dodatkowo, tak jakby każdą inną paczką można było rzucać i kopać a tę akurat nie) i zadeklaruje wartość i zawartośc, wtedy już powinni uznać reklamacje jak coś rozpieprzą... Nie pomoże ! W czerwcu i do połowy lipca prawie 100% przesyłek miałem ze zniszczoną w mniejszym , lub większym stopniu zawartością . Od lat wysyłam miody i jaja lęgowe , ale to co się wyprawia w tym roku przechodzi ludzkie pojęcie . Miałem nawet przypadki że towar był zapakowany w ten sposób , że ze wszystkich stron był styropian 5cm. Towar owinięty w kilka warstw folii bąbelkowej . Folia była podwinięta pod słoiki tworząc 2-3 cm. "poduszkę" . Dodatkowo między słoikami były przekładki z grubej tektury . Do stałej Klientki z Łodzi np dojechały 3 rozbite słoiki ... z trzech . Wszystkie miały strzaskane denka . 10 jaj wysłanych w podobnym opakowaniu, ale dodatkowo cała przestrzeń była szczelnie wypełniona trocinami . Dojechało 5szt strzaskanych a 5 było tak zbełtanych , że pozrywały się halazy i oczywiście nic się z tych jaj nie wylęgło ! Naklejki fragile , ostrożnie szkło , nie rzucać były wszędzie , ze wszystkich stron .. Reklamacje oczywiście standardowo zostały odrzucone . Od 2007r. korzystam z usług firm kurierskich . Były okresy , że dziennie wysyłałem do 18 paczek . Składałem już chyba setki reklamacji . Jeden jedyny raz ok 10 lat temu jedna została uwzględniona . Wtedy zginęła paczka z oponą i nigdy się nie odnalazła ! . Po długich przepychankach z przewoźnikiem i udokumentowaniu wartości fakturą otrzymałem zwrot 80% wartości opony (więcej nie zwracają) Opłaty za nie wykonaną usługę oczywiście nie zwrócili . Od lipca br już nie wysyłam miodów i jaj lęgowych . Robię to tylko na wyraźną prośbę i ryzyko nabywcy . Nie stać mnie na kilkukrotne wysyłanie towaru na swój koszt, a kurierzy i tak prawie na pewno znów coś zniszczą . Firmy kurierskie cierpią na brak pracowników i są tak zdesperowani , że tolerują nawet najgorszych aroganckich i destrukcyjnych oszołomów ! Klient jest tylko małym instrumentem w ich dłoni służącym do zarabiania pieniędzy . Ale praw nie ma żadnych ! Regulaminy są tak skonstruowane , że żadnej odpowiedzialności nie ponoszą, a klient żeby skorzystać z ich usług MUSI zaakceptować ich regulaminy . Nie wiem jak poradzą sobie takie zabezpieczenia ? Ale znając kurierów , to i tak na pewno zniszczą i słoiki i opakowanie . Cytuj
Krzychu Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Ja w sumie wysłałem dwa razy miody dla znajomego, raz 12 raz 8 słoików i wszystko było ok. Dodam, że nie stosowałem folii ani styropianu tylko mnóstwo zgnieconych reklamówek jako amorytzatory, bo nie miałem czym wypchać przestrzeni Cytuj
Robi_Robson Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Ja w sumie wysłałem dwa razy miody dla znajomego, raz 12 raz 8 słoików i wszystko było ok. Dodam, że nie stosowałem folii ani styropianu tylko mnóstwo zgnieconych reklamówek jako amorytzatory, bo nie miałem czym wypchać przestrzeni Wysyłałem dużo i przez kilka lat tylko raz pobili 2 z 4 słoików . . Teraz od czerwca to masakra . Niszczą praktycznie wszystko . Cytuj
daro Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Wysłałem 100 . Były straty ? Nie . Cytuj
mirek. Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 a może warto ubezpieczać takie przesyłki Cytuj
daro Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Kolego miodu , artykułów spożywczych nie wolno przewozić .Jak nie wierzysz znajdź firmę co przewozi. Ba , rozlany miód na linii sortowniczej - płacisz za czyszczenie i przestój . Dobre ? Cytuj
lalux5 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Firmy kurierskie cierpią na brak pracowników i są tak zdesperowani , że tolerują nawet najgorszych aroganckich i destrukcyjnych oszołomów ! Klient jest tylko małym instrumentem w ich dłoni służącym do zarabiania pieniędzy . Ale praw nie ma żadnych ! Regulaminy są tak skonstruowane , że żadnej odpowiedzialności nie ponoszą, a klient żeby skorzystać z ich usług MUSI zaakceptować ich regulaminy . Nie wiem jak poradzą sobie takie zabezpieczenia ? Ale znając kurierów , to i tak na pewno zniszczą i słoiki i opakowanie . Nic dodać ! jeszcze w naszym ukochanym kraju czują się ( są ) bezkarne.Kurierzy mają przyzwolenie na takie postępowanie , oczywiście nie wszyscy są be , a normy wymuszają pośpiech . Miodów nie wysyłam! Cytuj
daro Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Kurierzy są bezkarni bo miodu nie wolno wysyłać . Cytuj
lalux5 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Kurierzy są bezkarni bo miodu nie wolno wysyłać . Z towarami co wolno wysyłać , obchodzą się jak trzeba , a besczelność kurierów przekracza pewne normy przyzwoitości .Obecnie coraz trudniej o firmę kurierską z poziomem . Cytuj
daro Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Ja to nie wiem , Wy chyba w innym kraju żyjecie . Nigdy nie miałem przesyłki uszkodzonej . A wysłał i odbieram uuu a może i więcej . Cytuj
marcino91 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Może Darku kurierzy się Ciebie boją na dzielni Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.