Skocz do zawartości

Welcome to Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Twoja reklama na tym Forum? Kliknij!

Zdjęcie

Candy Board

- - - - -

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

Kamhkillo

Kamhkillo

Prawie domownik

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 85 postów
  • Imię:Kamil
  • LokalizacjaWojcieszków
  • Typ ula:Wielkopolski
No właśnie candy board. Jestem początkujący i wiedzę próbuję pozyskać skąd się da i tak w ostatnim numerze pasieki przeczytałem o candy board jako awaryjne uzupełnienie pokarmu na zimę. Czy stosował ktoś u siebie taką metodę uzupełniana pokarmu czy się sprawdziła czy to tylko pogłoski???

Użytkownik Kamhkillo edytował ten post 14 wrzesień 2018 - 12:36

Beeman

Beeman

100% Domownik

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 160 postów
  • Imię:Bogumil
  • LokalizacjaToronto
  • Typ ula:Langstroth

Witam.   Kamil ten autor nakrecil dwa filmy na YT.  Poczytaj komentarze.  Ja stosuje co roku.  Super sprawa dla ludzi co daja pszczola odpoczac 5-6 miesiecy. Widze ta metode w pasiece do 40 uli,  najlepiej sprawdzaja sie na ulach korpusowych.  Powodzenia

daro

daro

SPRAWCA ZAMIESZANIA :)

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2723 postów
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Typ ula:Dadant

Przeglądy w styczniu , karmienie zimą. Czego ludzie to nie wymyślą aby sprzedać odkłady.