Jump to content

Drogi Użytkowniku.

Zdajemy sobie sprawę, iż reklamy czasami bywają uciążliwe, jednak  staramy się z nich utrzymywać. Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszej stronie, a komunikat zniknie. Dziękujemy za zrozumienie!

Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"
Paweł

Internetowe sklepy pszczelarskie - co polecacie?

Recommended Posts

Osobiście robiłem 3 razy zakupy w apiart - mogę polecić z czystym sumieniem - wysyłka błyskawiczna - towar z reguły następnego dnia był u mnie, najpoźniej na drugi dzień.

Zamawiałem w Łodzi - był delikatny poślizg w wysyłce, ale właściciel wytłumaczył i wrzucił gratisy do paczki.

Próbowałem też drobiazgi zamówić na sklepie pasieka24 , ale niestety zrezygnowałem z przesylki - mają bardzo długi czas realizacji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co polecam  ? No cóż kupuję gdzie taniej . Łukasiewicz , http://www.skleppszczelarski.com.pl/ , Bluzę kupowałem też w http://www.agamarket.pl/  nigdzie nie zostałem  olany . Drobne potknięcia wybaczam . Obecnie słoiki , nakrętki kupuję w hucie szkła Moszczenica , mają parę kont na Aledrogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś korzystał z www.polskipszczelarz.pl ?

Z informacji zamieszczonej w ich sklepie internetowym wynikało ( i nadal wynika), że ule są dostępne wiec standardowo dodałem do koszyka i przeszedłem przez całą procedurę zakupu. Otrzymałem maila, że towar zostanie wysłany po dokonaniu przedpłaty. Przedpłaciłem i...cisza. Nie podali nawet przyblirzonego czasu wysyłki. Rozumiem, ze moga mieć jakąś kumulację zamówień ale chociarz mogliby o tym poinformować.

Poprosiłem o zwrot pieniędzy i dalej cisza.Nie odpowiadają na maile. Nie odbierają telefonu. Natomiast na stronie, w zakładce moje zamówienia znalazłem się komunikat "brak towaru". . Czy ktoś miał w przeszłości takie doświadczenie z tym bądź innym sklepem i mógłby doradzić jak szybko odzyskać kasę? Jedynie co mi przychodzi do głowy to windykacja. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytam na ich stronie, to czas oczekiwania czasami może sie wydłużyć, czyli sprzęt robią pod konkretne zamówienie (nie mają tzw. "stanów magazynowych")

Tu znalazłem nr zamówień które widnieją u nich w systemie i co z tymi zamówieniami się dzieje : http://polskipszczelarz.pl/e-sklep/content/1-dostawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Mam podobny problem z moim zamówieniem.Zamówiłem ul wielkopolski 26 marca ,po trzech tygodniach ciszy dzwoniłem chyba z 20 razy aż w końcu odebrała pani która zapewniała ze wszystko jest ok i mam spokojnie czekać.Do dziś nie mam ani ula ,ani gotówki (280zł z przesyłką) mam za to ciągły jazgot od "mojej domowej pszczoły" że znowu dałem się zrobić w "trutnia"..Pozdrawiam Andrzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Obserwuje  tą stronę od kwietnia i prawie nic się tu nie zmienia, 26 marca zamówiłem ul wielkopolski podobnie jak kolega 

Sklenar

i do dziś NIC ani ula,ani kasy.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrzeju _55. Wyślij im pisemną rezygnację z zamówienia i wezwanie do zwrotu pieniędzy -poleconym.Nie zapomnij napisać że w przypadku braku zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni oddasz sprawę do sądu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś korzystał z www.polskipszczelarz.pl ?

Z informacji zamieszczonej w ich sklepie internetowym wynikało ( i nadal wynika), że ule są dostępne wiec standardowo dodałem do koszyka i przeszedłem przez całą procedurę zakupu. Otrzymałem maila, że towar zostanie wysłany po dokonaniu przedpłaty. Przedpłaciłem i...cisza. Nie podali nawet przyblirzonego czasu wysyłki. Rozumiem, ze moga mieć jakąś kumulację zamówień ale chociarz mogliby o tym poinformować.

Poprosiłem o zwrot pieniędzy i dalej cisza.Nie odpowiadają na maile. Nie odbierają telefonu. Natomiast na stronie, w zakładce moje zamówienia znalazłem się komunikat "brak towaru". . Czy ktoś miał w przeszłości takie doświadczenie z tym bądź innym sklepem i mógłby doradzić jak szybko odzyskać kasę? Jedynie co mi przychodzi do głowy to windykacja. ???

Miałem podobną sytuację, zamówiłem jakiś czas temu 1 ul na próbę, bo cena była dobra i zapłaciłem od razu, sytuacja bardzo podobna, zero kontaktu, dopiero jak zaczęłem straszyć windykacją to otrzymałem informację zwrotną że niby system zamówień się zepsuł, że telefonu nie odbiera bo na stolarni to nie słychać jak dzwoni. Suma sumarum ul otrzymałem. Co do samego Ula to wg mnie i zaprzyjaźnionego pszczelarza to wykonanie poprawne, ale wnętrze korpusu obite boazerią i są pionowe fazki które pewnie pszczółki solidnie zakitują.

Ale cena absolutnie najlepsza, za 250 pln otrzymałem: dennicy ostatkowa, 2x korpus, 1x półkorpus, powałka, daszek obity blachą, stojak w komplecie.

Ostatnio kupiłem ule u- ule bartodziej. Trochę drożej, ale ul świetnie wykonany, doskonały kontakt i bardzo słowny sprzedawca, 1 mail, i niecały tydzień później ule za pobraniem pod domem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie watro czasami połaszczyć sie na tani sprzęt i trzeba zwracać uwagę na jakość , tylko jak określić jakość przez internet kupując sprzęt ? I dlatego jest forum żebyśmy wymieniali się doświadczeniami.

Pozdrawiam

Tadek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co polecam  ? No cóż kupuję gdzie taniej . Łukasiewicz , http://www.skleppszczelarski.com.pl/ , Bluzę kupowałem też w http://www.agamarket.pl/  nigdzie nie zostałem  olany . Drobne potknięcia wybaczam . Obecnie słoiki , nakrętki kupuję w hucie szkła Moszczenica , mają parę kont na Aledrogo.

 

Tez bralem kilka razy jakies drobiazgi u Lukasiewicza, informuja na bierzaco o przyjeciu zamowienia i realizacji i wysylce. Wysylka to nie 3 dni , ale da sie przezyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie watro czasami połaszczyć sie na tani sprzęt i trzeba zwracać uwagę na jakość , tylko jak określić jakość przez internet kupując sprzęt ? I dlatego jest forum żebyśmy wymieniali się doświadczeniami.

Pozdrawiam

Tadek

 Będac powolnym 'wezwaniu' Tadka , jeśli wolno, podpowiem : zapoznajcie się z ....:   

http://www.burnat.com.pl/kontakt

   .... może coś znajdziecie dla siebie , ..... może jakąś podpowiedź/rozwiązanie.....

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Łukasiewcza zrezygnowałem bo czekałem nieraz na zamówienie trzy tygodnie teraz mam sklep u kolegi i koniec kłopotów,czasem lepiej dać zarobić "dwa złote" na miejscu jak płacić za przesyłkę i czekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja z Łukasiewiczem postępuję inaczej. Robię zakupy i daje opcji zapłata przy odbiorze. Po czym w mailu przy zamówieniu pisze im że czekam 3 dni robocze na przesyłkę, jak sie spóźnia nie będzie odebrana. Muszę przyznać że dają radę 2smiech.gif 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Próbowałem też drobiazgi zamówić na sklepie pasieka24 , ale niestety zrezygnowałem z przesylki - mają bardzo długi czas realizacji...

Rozumiem , że opinia dotyczy sklepu http://sklep.pasieka24.pl/

 

Bo w moim sklepiku http://pasieka24.otwarte24.pl/wysyłka jest zawsze w ciągu 24h. (w dni robocze) ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum. Po liczbie nieprzeczytanych postów wnioskuje, iż koledzy pszczelarze zazimowali pszczółki i zasiedli do komputerów - forum żyje a ja mam zaległości :) Może podczas zimowych miesięcy będzie więcej okazji do udzielania się.

 

Na tą chwilę chciałbym powrócić do kwestii sklepów internetowych „wartych uwagi”, której niniejszy temat dotyczy. Mój post będzie kontynuacją wątku dot. sklepu  www.polskipszczelarz.pl należącego do Pasieki Polski Pszczelarz Pana Mariusza G.

 

W moim przypadku sprzedawca okazał się być nierzetelny. Pobrał przedpłatę i nie wywiązał się w terminie ze złożonych zobowiązań.

Odnośnie pszczelarzy i komentarzy dot. rzekomo wspaniałego wykonania, jakości uli i atrakcyjnej ceny  - wyprzedzając wasze wypowiedzi  chcę powiedzieć, iż w tej chwili jest to nie istotne gdyż nie mówimy o jakości produktu (nawiasem mówiąc można by taki wątek stworzyć – ocena uli poszczególnych producentów) lecz o jakości obsługi i realizowanej transakcji, podejściu do klienta, serwisie oferowanym e-sklep  itp.

 

Sam posiadam ule produkcji R. Sułkowski. Są ok tylko trochę kosztują (za kilka lat rozkręcę jeden korpus i sprawdzę jak się miewa to dyskusyjne ocieplenie z wełny). Z tego względu poszukiwałem  uli dobrej jakości w bardziej przystępnej cenie. Takie miały być ule od Polskiego Pszczelarza, których budowa i wymiary miały wg. wytwórcy korespondować z wymiarami uli od Sułkowskiego.  To i opinie o jakości produktu mnie skusiło. Jak to w sklepach internetowych bywa dostępne są różne formy płatności. Nie raz płaciłem przelewem, kartą i nikt mnie tak jeszcze nie naciągnął jak sklep www.polskipszczelarz.pl

 

Od momentu złożenie przeze mnie zamówienia na ule i dokonania przedpłaty (podobno Pan G. nie realizuje zleceń za popraniem gdyż obawia się nierzetelnych klientów – źródło cyt. z innego forum – to jest dopiero hipokryzja) minęło już blisko 5,5 miesiąca. Do tej pory nie otrzymałem ani uli ani zwrotu kwoty na wskazane przeze mnie konto. Pan G. w międzyczasie raz odpisał, ze czeka na materiał i zdeklarował się mailowo wykonać ule w pierwszej dekadzie lipca. Uli nie wykonał. Pieniędzy nie zwrócił.  Zarówno mailowo jak i listami poleconymi trzykrotnie  rezygnowałem z zamówienia, wzywałem do zwrotu przedpłaty w wyznaczonym terminie  (nota bene z uzyskaniem potwierdzeń odbioru też miałem problemy – dopiero po złożeniu dwóch reklamacji na swojej poczcie uzyskałem jedno potwierdzenie z podpisem G. a drugie jako duplikat wystawiony przez UP) - Groch o ścianę – brak odpowiedzi na maile, brak zamówionego produktu, brak zwrotu pieniędzy, nieodbieranie telefonów, zmiana numeru telefonu przez Pana G.

 

Miesiąc temu skontaktowałem się z kancelarią prawną. Mój prawnik wysłał stosowne pismo z wezwaniem, ostrzeżeniem i informacją o kolejnych krokach, które będą podjęte jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone. Po kilku dniach do mojego prawnika zadzwoniła Pani G., która poinformowała, iż „jeżeli chcę to zrobią mi te ule a jeśli już ich nie chce to sprzeda miód i w ciągu dwóch dni zwróci ¼ kwoty. Resztę dośle nieco później”. Zgodziliśmy się. Minęły 3 tygodnie…….i NIC.  Żadnych pieniędzy, ani uli, żadnego telefonu zwrotnego ze słowem wyjaśnienia od G......

 

W związku z powyższym postanowiłem skierować sprawę do sądu. Zgodnie sugestią prawnika, proszę wszystkich pokrzywdzonych przez Pana G. ale będących w sporze przed sądem  lub tych, którzy zgłosili doniesienie na Pana G. na policję o pomoc i stosowną informację na ten temat na PW.

Jeżeli w gdzieś w Polsce toczy się jakieś postępowanie przeciwko Państwu G. lub prowadzone jest przez policję dochodzenie to taka informacja może pomóc mi odzyskać moje pieniądze.

 

Gdzieś przeczytałem/zasłyszałem, iż niegdyś przed laty na ziemiach polskich  pszczelarze byli zwolnieni ze składanie przysięgi przed sądami gdyż ich postawa, stosunek do natury, praca jaką wykonywali  i uczciwość sprawiały, iż cieszyli się społecznym zaufaniem. Byli ludźmi wiarygodnymi. Tacy byli przodkowie dzisiejszych pszczelarzy….

Na stronie internetowej „Pasieka Polski Pszczelarz , Mariusz G.” w pierwszym wersie jest napisane:

„Pasieka „Polski Pszczelarz” to blisko 100 lat tradycji pszczelarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie…………”

Zastanawiam się co by powiedzieli (gdyby żyli) przodkowie Pana G. na jego postawę i stosunek do przekazanej mu tradycji pszczelarskiej. Chyba, że ta tradycja byłą tyle warta co słowo Pana G.….

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojjojoj Kolego ja tam zawsze zbieram informacje . Ktoś przytoczył przysłowie Cygan przez wieś idzie tylko raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupuję ule u Babika i jestem bardzo zadowolony.

Dobra jakość, szybka realizacja i płatność na FV 30 dni :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogę zaproponować sklep państwa Socha z Czmonia   http://apiart.pl/.Nigdy nie miałem problemów z przedpłatami i otrzymaniem towaru.Na stronie sklepu zawsze jest podany stan magazynowy.Zresztą znam ich osobiście bo czasami trzeba się spotkać osobiście a nie tylko wirtualnie,bardzo życzliwi ludzie a pszczelarstwem zajmuje się cała rodzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o sklep internetowy to zamawiam w: http://www.skleppszczelarski.com.pl/

Nigdy nie miałem żadnego problemu. Zamawiam z opcją płatne przy odbiorze.

 

Producent uli którego mogę polecić to : http://ulebartodziej.pl/

Powiem Ci że co do uli to tanio tam nie jest np u http://uletumidajewicz.pl/cennik_dotacyjny_2015.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamawiałem sprzęt 2x w http://www.skleppszczelarski.com.pl/. Za każdym razem zmówienie się opóźniało i to kilka tyg. Ceny mają przystępne, ale mogliby się postarać o lepszy kontakt z nimi. Teraz planuję zrobić zakupy w http://phplbarc./. Jeśli ktoś tam kupował, chętnie poczytam opinie.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Imker

Ja mogę zaproponować sklep państwa Socha z Czmonia   http://apiart.pl/.Nigdy nie miałem problemów z przedpłatami i otrzymaniem towaru.Na stronie sklepu zawsze jest podany stan magazynowy.Zresztą znam ich osobiście bo czasami trzeba się spotkać osobiście a nie tylko wirtualnie,bardzo życzliwi ludzie a pszczelarstwem zajmuje się cała rodzina

 

 

 

też mogę polecić... na dodatek zawsze przesyłka dochodziła następnego dnia  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum. Po liczbie nieprzeczytanych postów wnioskuje, iż koledzy pszczelarze zazimowali pszczółki i zasiedli do komputerów - forum żyje a ja mam zaległości :) Może podczas zimowych miesięcy będzie więcej okazji do udzielania się.

 

Na tą chwilę chciałbym powrócić do kwestii sklepów internetowych „wartych uwagi”, której niniejszy temat dotyczy. Mój post będzie kontynuacją wątku dot. sklepu  www.polskipszczelarz.pl należącego do Pasieki Polski Pszczelarz Pana Mariusza Gęsickiego.

 

Otóż ponownie chciałbym wszystkim odradzić współpracę z w/w Panem. Bez względu na wszystko przestrzegam przed jakimkolwiek transakcjami.

Niestety na własnej skórze przekonałem się, iż sprzedawca ten jest nierzetelny. Pobiera przedpłatę i nie wywiązuję się z złożonych zobowiązań – tak było w moim przypadku.

Odnośnie pszczelarzy i komentarzy dot. rzekomo wspaniałego wykonania, jakości uli i atrakcyjnej ceny  - wyprzedzając wasze wypowiedzi  chcę powiedzieć, iż w tej chwili jest to nie istotne gdyż nie mówimy o jakości produktu (nawiasem mówiąc można by taki wątek stworzyć – ocena uli poszczególnych producentów) lecz o jakości obsługi i realizowanej transakcji, podejściu do klienta, serwisie oferowanym e-sklep  itp.

 

Sam posiadam ule produkcji R. Sułkowski. Są ok tylko trochę kosztują (za kilka lat rozkręcę jeden korpus i sprawdzę jak się miewa to dyskusyjne ocieplenie z wełny). Z tego względu poszukiwałem  uli dobrej jakości w bardziej przystępnej cenie. Takie miały być ule od Polskiego Pszczelarza, których budowa i wymiary miały wg. wytwórcy korespondować z wymiarami uli od Sułkowskiego.  To i opinie o jakości produktu mnie skusiło. Jak to w sklepach internetowych bywa dostępne są różne formy płatności. Nie raz płaciłem przelewem, kartą i nikt mnie tak jeszcze nie naciągnął jak sklep www.polskipszczelarz.pl

 

Od momentu złożenie przeze mnie zamówienia na ule i dokonania przedpłaty (podobno Pan Gęsicki nie realizuje zleceń za popraniem gdyż obawia się nierzetelnych klientów – źródło cyt. z innego forum – to jest dopiero hipokryzja) minęło już blisko 5,5 miesiąca. Do tej pory nie otrzymałem ani uli ani zwrotu kwoty na wskazane przeze mnie konto. Pan Gęsicki w międzyczasie raz odpisał, ze czeka na materiał i zdeklarował się mailowo wykonać ule w pierwszej dekadzie lipca. Uli nie wykonał. Pieniędzy nie zwrócił.  Zarówno mailowo jak i listami poleconymi trzykrotnie  rezygnowałem z zamówienia, wzywałem do zwrotu przedpłaty w wyznaczonym terminie  (nota bene z uzyskaniem potwierdzeń odbioru też miałem problemy – dopiero po złożeniu dwóch reklamacji na swojej poczcie uzyskałem jedno potwierdzenie z podpisem Gęsickiego a drugie jako duplikat wystawiony przez UP) - Groch o ścianę – brak odpowiedzi na maile, brak zamówionego produktu, brak zwrotu pieniędzy, nieodbieranie telefonów, zmiana numeru telefonu przez Pana Gęsickiego.

 

Miesiąc temu skontaktowałem się z kancelarią prawną. Mój prawnik wysłał stosowne pismo z wezwaniem, ostrzeżeniem i informacją o kolejnych krokach, które będą podjęte jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone. Po kilku dniach do mojego prawnika zadzwoniła Pani Gęsicka, która poinformowała, iż „jeżeli chcę to zrobią mi te ule a jeśli już ich nie chce to sprzeda miód i w ciągu dwóch dni zwróci ¼ kwoty. Resztę dośle nieco później”. Zgodziliśmy się. Minęły 3 tygodnie…….i NIC.  Żadnych pieniędzy, ani uli, żadnego telefonu zwrotnego ze słowem wyjaśnienia od Gęsickich.

 

W związku z powyższym postanowiłem skierować sprawę do sądu. Zgodnie sugestią prawnika, proszę wszystkich pokrzywdzonych przez Pana Gęsickiego ale będących w sporze przed sądem  lub tych, którzy zgłosili doniesienie na Pana Gęsickiego na policję o pomoc i stosowną informację na ten temat na PW.

Jeżeli w gdzieś w Polsce toczy się jakieś postępowanie przeciwko Gęsickim lub prowadzone jest przez policję dochodzenie to taka informacja może pomóc mi odzyskać moje pieniądze i jednocześnie ukrócić proceder pobierania przez Pana Gęsickiego przedpłat i niewywiązywania się z zobowiązań.

 

Gdzieś przeczytałem/zasłyszałem, iż niegdyś przed laty na ziemiach polskich  pszczelarze byli zwolnieni ze składanie przysięgi przed sądami gdyż ich postawa, stosunek do natury, praca jaką wykonywali  i uczciwość sprawiały, iż cieszyli się społecznym zaufaniem. Byli ludźmi wiarygodnymi. Tacy byli przodkowie dzisiejszych pszczelarzy….

Na stronie internetowej „Pasieka Polski Pszczelarz , Mariusz Gęsicki” w pierwszym wersie jest napisane:

„Pasieka „Polski Pszczelarz” to blisko 100 lat tradycji pszczelarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie…………”

Zastanawiam się co by powiedzieli (gdyby żyli) przodkowie Pana Gęsickiego na jego postawę i stosunek do przekazanej mu tradycji pszczelarskiej. Chyba, że ta tradycja byłą tyle warta co słowo Pana Gęsickiego….

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

Witam . 

Również zostałem oszukany przez pana Gęsickiego . W razie czego jestem gotów do współpracy i pomocy . Nie można dopuścić aby ten człowiek oszukiwał bezkarnie ludzi . Jak sobie nagrabi to w końcu ktoś się zdenerwuje i warsztat oszusta pójdzie z dymem . Kontakt do mnie pozio7@o2.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

z czystym sumieniem polecam http://www.skleppszczelarski.com.pl/to sklep naszego kolegi z FPM

o nicku Tabaczek., że o sklepie Robi_Robsona nie wspomnę.http://pasieka24.otwarte24.pl/43,Weza-pszczela-wielkopolska

Dwóch panów Ł- Łysoń i Łukasiewicz raczej większość zna.

Innych nie miałem okazji poznać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.