Skocz do zawartości
Forum Pszczelarskie - Pasieka "Banicja"

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy i koleżanki,

Mam do was pytanko błache, ale mnie ono zastanawia. Powoli robię miejsce na pasiece i jako że lubię porządek i czasami wpadam na dziwne pomysły, to postanowiłem zabrać się za kompostownik.

Obecny to poprostu sterta roślin itd. Nie będę się zagłębiał bo wiecie o co chodzi. I teraz pytanko do was.

Jak urządzić kompostownik, żeby miał ręce i nogi? Obecnie zastanawiałem się nad czymś takim

http://allegro.pl/kompostownik-800l-dwukomorowy-model-2015-najtaniej-i5255557024.html

Miejsce gdzie będzie stał to cień drzewa, około 20 metrów od uli.

Czy lepiej po prostu zbić coś z palet?

Generalnie chodzi o to żeby jakoś to wyglądało, no i żeby mieć od czasu do czasu nawóz dla siebie.

Jestem początkującym rolnikiem, więc proszę o poradę :D

Pozdrawiam,

Daniel

Opublikowano

Miałem coś takiego, zapełnia się w moment. Teraz mam zrobiony z desek i jest ok. A plastikowy leży w magazynie...

Opublikowano

Pomysł z allegro jest dobry....... jak śpisz na kasie...... bo kto bogatemu zabroni....

Lepiej zbij coś z palet jeśli masz..... dasz radę...

Opublikowano

mój prezes z koła podejrzewa że przez kompostownik ściągnął sobie kupę ptactwa... tyle że dawał tam różne odpady, jedzenie itd... zjawił się też dzięcioł zielony i jak dobrze pamiętam załatwił ponad 20 korpusów Łysoniowych... fakt ma za domem od cholery drzew więc jakaś przystań dla nich to jest no a takie domowe odpady pewnie sprawy nie polepszyły... ale czy akurat to był główny powód tego trudno mi powiedzieć to tylko jego przypuszczenia

Opublikowano